U3F1ZWV6ZTQxNjc0MzgyMDA2Njc5X0ZyZWUyNjI5MTgwMzc4OTU0NQ==

عمل صورة كرتون رمضان جملية جدا 2020

عمل صورة كرتون رمضان جميلة جدا 2020

اولا:
كلنا عاوزين نعرف من اصدقائنا هما بيعملوا كل سنة صورة جميلة لهم مثل المسحراتي وزي فانوس رمضان والزكريات الجميلة فا انا نزلت لي حضرتكم فديو مبسط عن هذة الفكرة الرائعة في البداية تابع معايا المقالة لي الاخر .
اول شي ممكن تعملو انا تنزل البرامج الي في الاسفل وتابع معايا الشرح هتنزل برنامج بيكست ارت الي هوا مهكر تمام وبعد رابط هذة الملحقات.        

الرابط في الاسفل 

وبعد ما تحمل هذة الملحقات سوف تذهب الي برنامج بيكست ارت وتختار صورة الجسم وبعد اختيار هذة الصورة اختار المربع التاني سوف يظهر معك بشكل رائع علي مواقع التواصل الاجتماعي بشكل رائع جدا .وبعد اختيار المربع تذهب لي اضافة صورة وبعد إضافة صورة تقوم بي القص بشكل محترف ودقيق جدا جدا وبعد القص علي الوجه تزهب لي الفلاتر وسوف تختار فلتر رائع يليق علي الصورة بشكل محترف جدا 
الان نذهب لي روابط التحميل
هذا رابط بيكست ارت

اضغط هنا

هذا رابط الملحقات

احسب اشكرك جدا لي قراءة هذة المقالة ويارب اكون علي حسن ظنكم ليا وممكن تشوف هذا الفديو 
علي هذة القناة
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة